by_yi2
暱稱: yi
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
文章分類
全部 (69)
He.....^3^ (14)
考試Leave up (1)
排球比赛 (3)
未分類 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 12 月 13 日  星期一   晴天


2010-12-13 分類: 未分類

果然番學就會無咩野啦....

今日放學要打排球....so tired >^<

原來系今個星期日又有比賽啦~3~

9點幾要到體育館啊....有無再早d!-v-''

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2days~






訪客留言 (返回 by_yi2 的日誌)


t1ngOm1ng 於 2010-12-15 12:10 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



morrismomo 於 2010-12-13 11:03 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lukcs 於 2010-12-13 10:38 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a1exl0ve 於 2010-12-13 09:40 PM 發表:
cM~xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^_^
Posted at 2010-12-14 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]