因為某種特殊原因... 今日開番個blo -凸-" 我都好耐冇理個個blo lu -凸-" 所以今日有d難搞 -凸-" 搞左粒幾中..搞掂左.. -凸-" 算係睇到順眼拉.... -凸-" 大家以後記住多多cm. -凸-" 小小晤驅呀ma.... -凸-"