我的日誌
byran
暱稱: ◤﹏§歐﹏。佬〞§]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-06-26
2013-06-23
改自黑白照!
2013-06-07
Sadness of the night...
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 228
今日人氣: 7
累積人氣: 1953
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


【"無無﹏聊聊。的→一←日"】 -v-" 分類: 未分類

今日...冇咩野做.....                                 "-v-"
皆因番左鄉下做鄉下佬......                   "-v-"

今日同平時一樣....                                  "-v-"
n甘早起身...去左Running                        "-v-"
Run到我索曬氣........                                   "-v-"
去左同d姑媽佢地去飲茶...                         "-v-"
由於大陸ge關係....特別早食飯                   "-v-"


甘就一個朝早......悶到嘔電..                      "-v-"
跟住係屋企打左陣機.....                                "-v-"
打到2點幾就去左踩單車....                               "-v-"
好彩....今次冇仆過...                                        "-v-"
跟住同平日一樣...                                            "-v-"
練左2粒中魔術                                                  "-v-"
(小弟已經學了20個,用左3日時間)               "-v-"
夜晚去左游水.........                                          "-v-"


番左屋企之後.....睇電視                                  "-v-"
甘就一日拉                                                         "-v-"
 
            最後一句...大家記住Cm哦!~            -v-"

 






訪客留言 (返回 byran 的日誌)


yk10167027 於 2009-07-16 10:43 AM 發表:
up未丫-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yk10167027 於 2009-07-15 11:47 AM 發表:
cm歐佬 -v-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係係!!
Posted at 2009-07-15 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



si950910 於 2009-07-15 12:34 AM 發表:
Cm `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係!!
我都去你個到cm
Posted at 2009-07-15 10:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KeI_babY 於 2009-07-15 12:28 AM 發表:
-`你ge生活真係充實..
我都好想去..朝早又有人一齊跑步..
跑完步又有得飲茶0.0..魔術都學埋tim-_-v'番黎玩黎睇下-V-
你就好啦...有得游水..我都好想去...但係無人陪..
如果我都可以去你個鄉下就好..日日都有你個鄉下佬係到=33=
歐佬-V- cm丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!~
我個度都好好玩架.......
Posted at 2009-07-15 10:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



koinlee 於 2009-07-14 10:52 PM 發表:
鄉下佬....CM....^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係係!!
恩姐!我有去你個blo cm架!

Posted at 2009-07-15 10:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fishriant 於 2009-07-14 08:28 PM 發表:
你果邊既鄉下係唔係真係好鄉下??
我都好想反鄉下,
但果邊太熱la~~~(因為我果邊真係太鄉下)
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你up乜野呀!!!
咩你鄉下又我鄉下...        
一句都晤明...你想表達d咩=.=" (請原諒我..可能我d理解態力有問題!"")
Posted at 2009-07-15 10:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]