今日...冇咩野做..... "-v-"
皆因番左鄉下做鄉下佬...... "-v-"
今日同平時一樣.... "-v-"
n甘早起身...去左Running "-v-"
Run到我索曬氣........ "-v-"
去左同d姑媽佢地去飲茶... "-v-"
由於大陸ge關係....特別早食飯 "-v-"
甘就一個朝早......悶到嘔電.. "-v-"
跟住係屋企打左陣機..... "-v-"
打到2點幾就去左踩單車.... "-v-"
好彩....今次冇仆過... "-v-"
跟住同平日一樣... "-v-"
練左2粒中魔術 "-v-"
(小弟已經學了20個,用左3日時間) "-v-"
夜晚去左游水......... "-v-"
番左屋企之後.....睇電視 "-v-"
甘就一日拉 "-v-"
最後一句...大家記住Cm哦!~ -v-"
|