今日...同平時一樣....一早去飲茶.. -v-"
今日朝早冇Running..... (好懶丫kaka>.<) -v-"
飲完茶之後就番左屋企打機..... -v-"
打下打下..我個去左海南島學日文ge堂哥番左黎.... -v-"
趁機會叫佢教下我學日文拉....... -v-"
哇~!超難學..... 我剩係識一句....(爸ge.yo.屍呢!) -v-"
甘就On 99甘係屋企打左成日下午! -v-"
番左大陸呢排..黑左好多..! -v-"
跟住又係去左Swimming.......... -v-"
玩到累曬就番左屋k ..教教豬lo -v-"
大家記得CM哦!~>.<
|