今日放學好似平時咁...放學有人黎左我屋企...好開心牙..不過冇乜心情...可能因為我重諗緊你d野啦...諗諗下...傻左....牙輝....唔好咁啦...雖然你fd入左男童...旦唔洗咁擔心....冇事既...聽完張淳樂講左d野...而家好驚驚牙.. 唔知佢係咪講真嫁呢....???我諗張sir唔係咁掛...