考試呢試日好辛苦
終於過去左^_^!
好輕鬆ah;
等我講返呢幾日發生既特別事出泥na:']
世史考試貼5中題
成條廢左= =!
枉我溫左成晚
早知溫晒1個課題
旅遊通左1通
好辛苦
但識做
好開心
文學早知5通
5溫都識點答= =!
溫左果d佢又5出.
考完試好興奮
心情好爽
嗌左幾嗌
忍左甘耐;
終於釋放na
返屋企換完3
就去greenbox唱k
哈哈:']
比我同ah詩發現1對可疑情侶
唱唱唱
唱到好累
容容好白痴
同小智子&詩行街
買野
回家
睡覺
訓左12個中
好精神
今早同嘉兒去左北江食野
返泥果時見到你
哈哈:']
好有緣
____________________________
math又頹左na/___\
|