今日朝早起身;
同益達交收中5果本數學書.
你呃我= =!
又話好新,,
點解我甘蠢?!
返到屋企修理好本math
幫佢做faceso同埋洗白白:']
之後約左彤彤去睇翻生朱羅館2
我地分頭行事.
我去左book聽日打波既場.
佢同娸娸去左買戲飛;
好期待明天ah^3^!
彤彤佢地係戲院到見到哥哥.
哥哥比左飛我地;
所以^_^!
5洗比錢就有得睇na
多謝哥哥^3^!
你真係好抵錫:']
我咳5食得爆谷.
佢地係甘買泥引我/__\
我想打佢地= =!
小智子.
我諗你家姐笑點應該高得濟;
我睇果時都笑左
哈哈xD
我諗你睇你都會笑架姐!
睇完同娸娸.彤彤去左元朗行街.
1路上;
有好幾次意見不合.
我同彤彤d style都5同既.
同佢行街好辛苦/___\
我中2果d佢又5中2;
佢中2果d我又覺得5好睇...
行完街就返嫲嫲到食飯;
大家姐;
5好因為小事發脾氣ah!
會有縐紋架:']
___________________________________
今日成日都mo溫過書/___\
明天同容容開夜車^_^!
我地要+油;
___________________________________
rose.
我係小王子^3^!
嘻嘻
|