70天;
今日好早起身
把低b仔嘈醒了;
哈xD
成功了^3^!
佢比我激死左.
哈哈哈xD.
________________________
5好再甘樣.
無論妳訂閱多少次;
我都5會接受!
我搵妳既時候妳5理我?
想問清楚妳.
妳就比人玩我;
講我d祕密佢知?!
現在又這樣.
妳當我什麼?!!
我5知妳幾時真幾時假
好難理解.
妳5係好人.
我恨妳!
______________________________
其實我在自欺欺人吧?!
我會愛你1生嗎?!
不可能吧!
任誰都很難維持沒結果的感情吧?!
我在騙誰?!
因為不斷既付出
而換來不斷既不甘心
才會不放棄.
是這樣吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|