該打日記了-,-
朝早起身就煮野食-3-
點知,,,我,,
10:00開始煮
11:1?先知可記得熄火,,
煮左1個鐘;;
我一打開個蓋,,見到d饅頭變左黑色
哈=]
之後吾講了-/\-
______________________________________
中午真係辛苦我na,,
搵左我甘耐-3-
______________________________________
我都好想去做暑期工,,
做咩吾比我去w0@@
車!___!
好叻咩???
______________________________________
今晚係一個可怕我晚上-﹏-
我見到一隻蝦係我屋企,,
我望住我ah爸拎住佢+,=
0..左咀!_!
明明今日m0煮到蝦,,
點解佢會揸住左-,-
隻蝦之後仲m0 na na變左條蛇&銀針粉;;
之後我ah妹話比我知原來係,,,,
我吾敢講@﹏@
哈哈哈哈哈哈''
笑死我地
|