給傻橙的話:怎會沒有你也m0所謂呢??
如果沒有你,,我不會從失落中康復na,,
[雖然不是最大功勞-v-]
如果沒有你,,誰跟我挑戰世貿呢^0^
哈哈=]
______________________________
今天考TSA,,
有人說很簡單,,
我想我該回到小學吧?_?
______________________________
放學的時候,,
聽到很不該聽的說話,,
你又不在我身邊,,
你知道我當時有多害怕,,多想哭嗎?
我想,,
是時候要學會一個人去面對了,,
這段時間,,
謝謝你陪我,,
但,,我想你都已經累了;;
那時候,,我真的很想很想你在,,
我的痛,,
沒有人能明白吧?
____________________________
今日<春天後母心>大結局,,
結局麻麻地,,
都係星期一果集好睇d/.\
____________________________
睇完之後同ah如去買禮物比miss
雖然吾係好貴,,
但,,定會好開心嫁姐,,
_____________________________
返到屋企,,
幫修慧整bl0g,,
_____________________________
今日係千年史見到個kitty銀包,,
好令,,
哈哈=]
但係$112ah,,/.\
呢排真係m0晒錢了-,-
kitty,,等我!
______________________________
昨天看不見你呢,,
今天會嗎,,?
最後一天了,,,
我們有緣嗎??
|