好耐冇上黎la~
冇法la"
鬼叫我懶咩~~呵呵~
e+開始緊畢業考la~
初三定高一就睇今次考試丫~~
雖然係咁講.....
但係係我地戈班好似一d都唔緊張咁"
仲係到玩tim~~
從今日開始至6/23
我要戒薯片!!!
-----------------------------------------------------
琴日睇完SJ演唱會既視頻~
超正!!!!!!!!!!!!