MySpace Music Playlist at MixPod.com
Hi,我又來打blog囉^^
先講下最近的事先
前幾日打風停假一日
好正,即刻訓返覺
12點先醒
如果返學的話就已經係lunch啦
停課前一日
我同穎一齊去買校服裙
但係買唔到
就去商場行下
穎走左之後
我就去超市睇下有冇羅志祥包裝的百事可樂
諗唔到真係有喔
買到勁開心
今日
放學陪穎去拿bid左的公仔
係南昌站
我同穎都覺得果個人好.....................!!
5號穎生日
唔知要送咩好
有幾個諗法
但係依家就唔講得啦