好唔開心呀... 母親節食完飯之後... 大家都走哂啦 到左夜晚... 就發左一件好不幸既事...
呀媽無啦啦殺到上黎 話你跟唔跟我走-.- 都唔知發生咩事-.- 佢同佢老母嘈左一陣就帶左我走-.-
原因就係無啦啦搬屋 吹漲 馬上無野講-.-
我1個星期無返學 去左返工-.- 係酒店訓左2晚 去左返工 因為太悶啦
所以唔得間返黎將軍澳 我都係到琴日夜晚先返到黎將軍澳 去左搵 fd
第一時間當然搵fd 啦 實在太悶啦 唉...
我星期1先返學呀 88^.^ 有排先上msn 依家係霖屋企用緊電腦@.@
|