今日test歷史都測得唔錯..好彩我尋日溫左成晚..
係冇白費到..但係英文個miss都痴線..明明話默生字姐ma..點知要埋d解釋..
佢都on既..搞到我一個都唔識..默戈part就唔識2個..呵呵..
其實今日我都唔係驚..我先唔出..死c土同范狂話我驚..死野
唉..我唔想因為珊第一場打得差..就打後都唔俾佢出..又咩都冇同佢講過..如果俾著係我..
我都會好唔開心啦..我唔想因為咁重視呢場賽視而唔理人地感受..好似真係好自私..
其實可以再一齊打已經好開心..so想佢再出返一齊打..
不過到最後5D都MO人賽..so我地班就攞第3..yaya..
不過可能e..d班d人一定會話我地攞得好唔光彩..但係把口生係人地到..我地都阻止唔到
只要做好自己本分咪得lo..
呢幾日都重係好掛住你..點忘記都忘記唔到你..
唔通真係要我轉校先可以做到..唔通你真係咁唔想見到我..唉...
日日都見到你咁............我好想同你講野..
但係冇呢個勇氣走埋去...你又話陪我..但係次次都冇理我..
so我之後都冇再要你陪我..都係等你想陪戈時先搵我啦........ |