'`-- ★ 喜 歡 下 雨 天 .. 因 為 天 也 在 陪 我 喊
                                                         
                                                                                                             [`? 你 1 次 又 1 次 傷 害 我 ! 這 種 感 覺 真 的 很 難 受 -}*`
 
 
                            `-\×-EaCh aNd EVerYdAy |\°|█ I wAnNa hAve yOu neXt t0 mE,,◆|!:*
 
                                                                                                    ◆*`忽 冷 忽 熱 的 感 覺 令 人 很 難 受ˇ-!' ]["
 
 
 
 
×..●`' 已 習 慣 了 你 對 我 的 溫 柔 ` 你 對 我 的 呵 護 !!..*
2007 年 3 月 5 日  星期一   雨天


`✿❤'"[[傻c...

唉..頂佢個x..點解會調開我地嫁..又話傾死我地..點知咪又你調..真係頂佢個x

不過好彩..都有偷偷地調左幾堂..我諗打後都唔會再有機會坐埋一齊..

中午冇出去食飯..留左係sh溫oral考試..又同李+欣傾左一陣計..又時搵下佢傾計都幾好a..

但係又怕自己百痴得制..人地會唔中2..不過慣左..改變唔到性格..

到放學..同左+2去電腦室做報告..做到成5點8先走..晏死..+2好唔開心..又係我面前就喊就喊咁,,

但係我都唔知可以點幫佢..唯有百痴下等佢笑..其實我自己都冇再同人講我而家點諗..

我每一次都忍住左..唔敢再太表露..唔係又俾人識穿..每一次都唔敢望就調頭走..唔知有冇用..

不過而家最好ge方法都係咁..驚自己有一日又再爆左出黎..一定要忍忍忍..可能忍多3個月就月冇事呱..+油..

 

要忘記一個人,
這個方法,包括外在和內在。

外在的方法,你和我早就知道了,那就是時間。

無論你是否願意,時間流逝,會讓你忘記一個人。

內在的方法,是不要依戀。

分手之後,持續地想著對方有多麼好,

那樣只會讓自己沉淪,

愈來愈執著,也依戀得愈來愈深。

他不愛你了,不要再想著他有多麼的英俊。

他走了,不要再想著他多麼的富有。

他不在你身邊了,不要再想著他的性格多麼可愛。

已經分手了,不要再想著他曾經待你多麼好。

不再執著他的優點,你才可以快點忘記他。

也不要執著他對你曾經多麼壞,

整天心懷憤恨,你便沒法忘記他。

他再怎麼好,都已經是以前的事了。

我們無法忘記一個人,

往往不是因為對方有多麼難忘,

而是因為我們有多麼依戀和執著。

當你執著,連時間也要向你投降。

他有什麼好呢?他都不愛你了。

他將與另一個人共渡餘生。



2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


**mo門口入..**

今日12點幾就仆左起身,,都係好眼訓..但係為左早d換銀包..又要同阿mum出大6..收眉..緊住重以為佢地今日唔洗練波..聽日先賽..點知+2突然打黎就話虎今日要賽..范就聽日..佢話佢要去..唉...我都預左嫁啦..范子去..+2邊會唔去a..咁我都想去睇..咁即刻換完銀包..又即刻坐bus去9場lo...最後都好似輸左...唔知幾比幾..總之食蛋..緊住睇完之後..就去左買野食..買完就各自各..+2就陪范..我就自己返hm..點知冇門口入..冇帶鎖匙..就係樓下公園一邊食一邊等阿mum返..幾樣衰a...咁又過左一日..就黎考試啦..冇心情再諗其他野..好鬼死煩..都唔知升唔升到班...唔係好想轉校..但係好驚同左d唔中2ge人同班..都唔知點死.....頂..你地班野又唔知轉唔轉..又狂叫人轉..自己又驚..都唔知係咪路ge..



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


"..太在意 我願意 情願甘心做後備*-`

今日test歷史都測得唔錯..好彩我尋日溫左成晚..

係冇白費到..但係英文個miss都痴線..明明話默生字姐ma..點知要埋d解釋..

佢都on既..搞到我一個都唔識..默戈part就唔識2個..呵呵..

其實今日我都唔係驚..我先唔出..死c土同范狂話我驚..死野

唉..我唔想因為珊第一場打得差..就打後都唔俾佢出..又咩都冇同佢講過..如果俾著係我..

我都會好唔開心啦..我唔想因為咁重視呢場賽視而唔理人地感受..好似真係好自私..

其實可以再一齊打已經好開心..so想佢再出返一齊打..

不過到最後5D都MO人賽..so我地班就攞第3..yaya..

不過可能e..d班d人一定會話我地攞得好唔光彩..但係把口生係人地到..我地都阻止唔到

只要做好自己本分咪得lo..

 

呢幾日都重係好掛住你..點忘記都忘記唔到你..

唔通真係要我轉校先可以做到..唔通你真係咁唔想見到我..唉...

日日都見到你咁............我好想同你講野..

但係冇呢個勇氣走埋去...你又話陪我..但係次次都冇理我..

so我之後都冇再要你陪我..都係等你想陪戈時先搵我啦........



c5w1314

暱稱: ●*. Tb"..
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


最新日誌

2007-04-25
2007-04-23
2007-04-22
"..我可以忍受*-`
"..情人節快樂*-`


日誌分類

全部 (19)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed