Music Playlist at MixPo ... >
時間真係好快,已經第5日,不過我仍然未放得低你,5日裡晚晚都掛住你,諗住
你,1,2點先訓聽住歌一路諗返和你短短幾個月o既故事,唉,可能你已經忘記我.... 有時真係好想打個電話比你,證實下你有無改左電話,不過我又唔想煩住你,而且 我又無咁o既勇氣.唔知幾時先可以忘記你,唔知幾時先可以學識愛一個人唔一定
要擁有時間可以沖淡一切,但我覺得時間只會增加一切,增加對一個人o既思念.
妳笑o既,樣,唔開心o既樣仍然o係我腦海中,而且越來越深.每次去唱歌,都係唱果
幾首,d朋友話我out左,不過我覺得唱果d歌,我同你o既回憶就會出現......