| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-11-09 |
分類: 未分類 |
今日中史種算叫5洗炒..(我估)
先考左一科咋..
就好似覺得過左好耐咁...
唉..點涯落去丫t0t.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
聖經...
背到嘔泡...
好采d金句5係好長姐;)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
勁5想溫書...
xxxxxxxxxxxxxxx
今日凌晨12幾發生左件事..
同我地學校某一個學生有關既"car accident"...
聽到戈一刻5知點解覺得好驚..
覺得佢d屋企人好慘...
希望佢地可以快d振作:)`
|
|
★ ★ |
|
|
yuet_ 於 2009-11-10 12:57 PM 發表:
cm for cat.
|
網主回覆
thX:) Posted at 2009-11-09 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-11-09 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-11-09 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
happyp 於 2009-11-09 07:12 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thX:) Posted at 2009-11-09 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thX:)
你問下其他人拉xdd
我恐怖定考試恐怖-_-? Posted at 2009-11-09 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm` 聖經好多野溫咩?! 我都覺得超驚... 所以去左訓教冇溫書=p
|
網主回覆
勁多野背丫.﹏.
科科都勁驚丫我-_-
訓覺咁開心xdd(雖然我玩左全日facebook-_-|||) Posted at 2009-11-09 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thX:) Posted at 2009-11-09 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thX:)
好快丫:) Posted at 2009-11-09 03:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|