`i ' m c A t: )
cAttttt
★` mememememememe:)
暱稱: `cAt : )
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.`
★`笑話:)
★`21/12
★`16/12
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 184
今日人氣: 0
累積人氣: 868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
★`2009 年 11 月 13 日  星期五


★`13/11 分類: 未分類

今日考英oral..

約左 YoYo 8:55係寶林m記等:)

今朝勁凍-_-..

本身諗著19度5係好凍,,著背冷應該Okay...

好采聽丫媽講著左長冷..

番到去..

見到cherry,,yuet,,polly,,ling lam..

我同YoYo就一齊過左去傾計拉...

傾左一陣..

我同cherry上去...

見到夏文賓個頭xdd`

好似個栗子xdd`

去到1E到預備室..

見到戈2張卡戈陣時o哂...

因為2張卡都5知佢講乜..

一張係"learming foreign language"<--5知有冇串錯.

另一張係"the native english-speaking teacher"

我揀左第2張..

因為我起碼識讀個題目-_-

講左mr paul..

5知有冇離題-_-...

個mr flower...

超強!w!

講野又勁大聲,,又讀得快,,

Group discussion戈陣比佢講哂-_-

唉唉唉;(`

實勁低分拉;(

考完之後同cherry,,kiki,,polly,,梁瓜,,係到傾計..

kiki係咁走音xdd`

放學同cherry,,kiki,,polly一齊走:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

番到屋企..hea;)`

e+溫mTH?!

冇可能;)`

飲緊lychee味jolly shandy:))

好味丫.3.~

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

★`cAt的發表時間:) ; 2009-11-13 01:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 cAttttt 的日誌)


yuet_ 於 2009-11-14 04:23 PM 發表:
cm for cat`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX yuet:)
Posted at 2009-11-14 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamkelly 於 2009-11-13 07:53 PM 發表:
cm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX:)
Posted at 2009-11-14 11:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamkelly 於 2009-11-13 07:53 PM 發表:
cm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX:)
Posted at 2009-11-14 11:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



liman_118 於 2009-11-13 04:28 PM 發表:
cm for caT:)
exam add oil=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX liman:)
一齊加油拉;))`
Posted at 2009-11-13 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amthinyam 於 2009-11-13 03:53 PM 發表:
Comm3nt
加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX:)
yOu toO;)
Posted at 2009-11-13 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandyhiu 於 2009-11-13 03:10 PM 發表:
cm for cat =]
你個2張卡好難 -.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX mandy:)
係丫,,勁難\o/!
Posted at 2009-11-13 03:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BlueSea 於 2009-11-13 02:38 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX diadia:)
Posted at 2009-11-13 03:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel_v3v 於 2009-11-13 02:06 PM 發表:
comMENT :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX:)
Posted at 2009-11-13 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



willebol 於 2009-11-13 01:25 PM 發表:
cmcm``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX:)
Posted at 2009-11-13 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]