ωΟ. Nc. cHi'
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
     
cHixx
暱稱: .chI ε. nC
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
好友名單
一個不可能的結局~~~ (alex87)
DA君/ダクラス (douglaswoo)
雪雪x) (brendaxxx)
CONNIE*小牛 (ConNiE12)
杰﹏·孤寂" (JOHN199467)
沉默殺手 (chiu20031113)
♥ Suiyn< (YC_L)
呀魚™ (nikifans12)
`★ 盈 ;] (YING_615)
★敏★ (maychan01)
Siu×文 (simon30)
阿魚™ (ImFish_Yu)
珠珠** (iris323)
S!U YInG" (SIuYInGyUkI)
CASHKISH (cashkish)
靈魂乂神曲 (samhung20)
mIKo[x (miko_xp)
[- wAi "-3- (niko621)
p.lam (chanpuilam)
過渡祺╭∩╮__( /... (makaki818)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 23 日  星期六   雨天


2009-05-23 分類: 未分類

又到左人生一星期一日誌既分享時間

你好

我係主持人

芝卓吳

好高興你地黎到我既節目

好可惜我地節目收視欠佳

無嘉賓願意上黎分享

所以呢個星期依然係我既獨白

 

well~

尋日交左選科表

簡左理英

在我既淫威下=.="

簡文學的薯子上到f4要和我分享他學習內容

我愛所有你白.屈完,蘇東哥,小華陀

向佢地既無病呻吟致敬!!

 

 

我愛文學

我熱愛文學

我十分熱愛文學

 

....................................................

好可惜我是不會選文學

oho~

神呀

救救我吧

別讓我舌頭打叉

 

就快考試la~

各位快博殺!!

幹掉所有的差-3-

我發覺我地學校有很多女記者,女主播....嘻xd

 

 

后羿射下的日----盼霞不現

別給我多一個婆多一個媽

 

 

發表時間:2009-05-23 04:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cHixx 的日誌)


SIuYInGyUkI 於 2009-05-30 01:07 AM 發表:
我都有d中意既科目但無揀到.___."
上到f.4問人借黎讀下都好;
相信薯他會非常樂意同你一齊探究文學的奧秘=)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 望是如此
Posted at 2009-05-30 11:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ConNiE12 於 2009-05-28 10:08 PM 發表:
哈哈..你同我一樣都係一星期一日記xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 懶得日日打..^^
Posted at 2009-05-29 08:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



archer112 於 2009-05-26 11:17 PM 發表:
他媽的

我唔想溫書囉=.=
還掂我都唔想入英理
入文科對我仲有利囉- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 就算你唔想入英理
都係要溫嫁~
考好d,有獎學金!
我覺得你d邏輯思維幾好lo~唔讀理英有d哂
Posted at 2009-05-27 05:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YC_L 於 2009-05-26 08:43 PM 發表:
c0mment =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝
Posted at 2009-05-27 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YING_615 於 2009-05-26 06:27 PM 發表:
comment`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝
Posted at 2009-05-27 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LiNG910 於 2009-05-26 05:43 PM 發表:
cm

give you a big big CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz
Posted at 2009-05-26 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Crazyshing67 於 2009-05-25 09:29 PM 發表:
比你拆穿左-_-" 囧 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.=
Posted at 2009-05-26 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CK061003 於 2009-05-25 07:28 PM 發表:
sor, 我孤陋寡聞,咩係「川中園丁」?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 估下la~but都幾難估
我唔會開估
等你心思思
Posted at 2009-05-26 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



niko621 於 2009-05-25 06:17 AM 發表:
cM 4 y0u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz
Posted at 2009-05-25 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CK061003 於 2009-05-24 08:14 PM 發表:
咩「囧佬」呀!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 另類讚賞你既名稱
Posted at 2009-05-25 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]