|
|
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
| 2009-05-23 |
分類: 未分類 |
又到左人生一星期一日誌既分享時間
你好
我係主持人
芝卓吳
好高興你地黎到我既節目
好可惜我地節目收視欠佳
無嘉賓願意上黎分享
所以呢個星期依然係我既獨白
well~
尋日交左選科表
簡左理英
在我既淫威下=.="
簡文學的薯子上到f4要和我分享他學習內容
我愛所有你白.屈完,蘇東哥,小華陀
向佢地既無病呻吟致敬!!
我愛文學
我熱愛文學
我十分熱愛文學
....................................................
好可惜我是不會選文學
oho~
神呀
救救我吧
別讓我舌頭打叉
就快考試la~
各位快博殺!!
幹掉所有的差-3-
我發覺我地學校有很多女記者,女主播....嘻xd
后羿射下的日----盼霞不現
別給我多一個婆多一個媽
|
| 發表時間:2009-05-23 04:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我都有d中意既科目但無揀到.___." 上到f.4問人借黎讀下都好; 相信薯他會非常樂意同你一齊探究文學的奧秘=)*
|
網主回覆
望是如此 Posted at 2009-05-30 11:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
懶得日日打..^^ Posted at 2009-05-29 08:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
他媽的
我唔想溫書囉=.= 還掂我都唔想入英理 入文科對我仲有利囉- -
|
網主回覆
就算你唔想入英理
都係要溫嫁~
考好d,有獎學金!
我覺得你d邏輯思維幾好lo~唔讀理英有d哂 Posted at 2009-05-27 05:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YC_L 於 2009-05-26 08:43 PM 發表:
c0mment =)
|
網主回覆
謝 Posted at 2009-05-27 05:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝 Posted at 2009-05-27 05:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-05-26 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=.= Posted at 2009-05-26 05:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
估下la~but都幾難估
我唔會開估
等你心思思
嘻 Posted at 2009-05-26 05:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-05-25 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CK061003 於 2009-05-24 08:14 PM 發表:
咩「囧佬」呀!?
|
網主回覆
另類讚賞你既名稱 Posted at 2009-05-25 05:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|