|
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 2009-05-30 |
分類: 未分類 |
番學三天
放假四天
一個星期又就過了
因昨天是星期伍
跟ysy.pui lam折騰了一小時才安下來[溫習]
-33-"
溫了個象屁滴西西一吹就無影無踪
今天是星期陸
找小咩討教
昨夜小妮于你搭錯電話線了嘛?
小外子好驚訝喔~
明天當然是星期天
星期一又來了
溫了幾科
淨記得bo po mo four
小哀
大哀
d時間好似識揸槍咁-3-"
砵.砵.砵...
打唔中打唔中......-333-
先奇
溜達不快,盈錢不爽,上廁不暢!
痛苦~~~~
宮好好睇呀...
個女主角好可愛@@
考試比咁巧多功課....!
你們都有毛兒病喲!
腦袋進水不成!
吹吹吹 漲了!
佬子告訴你們
這小星期俺還活得不錯
口口都吸到氧氣了
呢個暑假可能有機會去打工呢....
多謝令女姐姐介紹我去^^
幹吧嗲!
我摘下悶,你刺上眼
玉露不下,是晀到琅瑪峰了
|
| 發表時間:2009-05-30 11:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thz Posted at 2009-06-03 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YC_L 於 2009-06-02 04:12 PM 發表:
c0mment =)
|
網主回覆
thz Posted at 2009-06-02 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-02 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ Posted at 2009-06-01 12:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NUTwif 於 2009-05-31 03:53 PM 發表:
hey guy (= commenT
|
網主回覆
guy~ hey!
comment thz  Posted at 2009-05-31 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
FD_520 於 2009-05-31 01:43 PM 發表:
comment 好q啊你
|
網主回覆
=.=" Posted at 2009-05-31 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地咁快開始溫習? 有無人可以同我一齊hea下呀...
|
網主回覆
仲hea-v-
溫你既書la! Posted at 2009-05-31 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝 Posted at 2009-05-31 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你個細佬 於 2009-05-30 09:01 PM 發表:
comment 我家姐係有d神經 講埋d唔知乜野 大家唔使介意=-
|
網主回覆
你個家姐
thz comment
我細佬係有d神經
講埋d唔知乜野
大家唔使介意=- Posted at 2009-05-31 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NUTwif 於 2009-05-30 11:48 AM 發表:
COMMENT ! 第一個俾COMMENT你牙 ()= 可以唔駛回覆駕 !
|
網主回覆
thz Posted at 2009-05-30 12:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|