|
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
| 2009-06-06 |
分類: 未分類 |
好快就要考試lu~
緊張得黎帶點可惜~
f3又好快完la~
f2~f3都過得好開心
3e一班同學個個心地都好好
可愛善良
唔會話分男一派女一派
2邊都玩得埋
真係唔想再分班~
好想全班一齊直升上去f4~
but條條大路通羅馬
起終點再見都未嘗唔係一件好事^^
i really love 3e 3e 3e~
下年就各有新既朋友
但都希望大家得閒都會約下出黎一齊玩~
^^
3e+油~祝everyone都考到想入既班
謝安祖利娜寶貝的大量^^
=)
|
| 發表時間:2009-06-06 09:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Crazyshing67 於 2009-06-11 03:18 PM 發表:
咁又係-_-"佢2個都傻傻地既-_-"
睇黎又要我親自出馬啦^_^"
|
網主回覆
-v-
呢世都唔駛知la~ Posted at 2009-06-12 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
用個pat強逼+引誘我打佢既變態女人  Posted at 2009-06-12 01:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我會叫Adam鄭同謎女王開個file幫你追查邊個係阿Deep架啦-_-"
|
網主回覆
真係多謝哂wo~
but我知到頭黎味又係一個迷~ Posted at 2009-06-09 05:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ Posted at 2009-06-09 05:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CK 於 2009-06-07 02:50 PM 發表:
因為我唔知係知唔知,所以講多次
|
網主回覆
-.- Posted at 2009-06-08 12:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CK 於 2009-06-07 01:09 PM 發表:
同意^^ ============ 重要信息: 呀滉發現你比人係KYO論壇出賣左,仲post左相上去!! 出賣你果條友呀"阿Deep",我地懷疑佢係培敦人! 網址:http://www.kyohk.net/viewthread.php?tid=823034 ↑好似要登入左先睇到=.=
|
網主回覆
你講第二次la....-v- Posted at 2009-06-07 01:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|