ωΟ. Nc. cHi'
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
     
cHixx
暱稱: .chI ε. nC
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
好友名單
[- wAi "-3- (niko621)
Siu×文 (simon30)
阿魚™ (ImFish_Yu)
█`|折×﹍.翼°◈ °惡... (archer112)
DA君/ダクラス (douglaswoo)
呀魚™ (nikifans12)
||x[ sHinG ×╳ (Crazyshing67)
♥ Suiyn< (YC_L)
沉默殺手 (chiu20031113)
rAyMond (raymondyuen)
CASHKISH (cashkish)
°|*GrAcE°{♥} (GRACE1994415)
CK (CK061003)
人一個 (keyboy97)
過渡祺╭∩╮__( /... (makaki818)
一個不可能的結局~~~ (alex87)
yipmingB-) (monmonpig)
★敏★ (maychan01)
靈魂乂神曲 (samhung20)
雪雪x) (brendaxxx)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

H1N1殺到德愛la!

pooi tuN快d放假la

!!!!

 

今日出左去賣旗

攰死我la

朝早6點9就要起身

7點30到mtr站等ar sze and ysy

打電話比佛祖問佢知唔知起邊度拎旗袋

點知佢話佢唔黎wo!

and ar叔都唔黎

話他們倆的媽媽擔心有h1n1波及他們

搞到2個都放fly機

去到wts,膠on又唔黎

淨番mark tam一個無人陪

班友真係真係真係...頂!

 

賣旗有ysy,sze,amie,puilam,shanshan,范x雯,李x儀and他既朋友,洪+欣

仲有吳x敬and佢個發女寒既fd!-v-

眾人既放fly機行為令到我們一班女生都想走人

當然我都地咁衰

最後都留番起度

 

起wts拎左旗袋

去左沙田賣,,,,令人oooo左嘴

and更加後悔無走佬=.=

 

賣旗既過程實在太無聊la!

so唔多講

 

賣完之後

去左吉野家傾計and食野

食完又霸住張台係咁講是非@@

............................

 

講完是非去九龍灣搞回鄉証

點知白行

都唔係起果度搞既

 

then又去左觀塘

搵度果間野

but又唔漏帶左d証件-33-"

食白白白白果!

 

番到屋企即訓

zzzzzzzzzz

個頭超痛

 

 去你媽的

認識了你的我會好好的

^^

發表時間:2009-06-27 05:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cHixx 的日誌)


LiNG910 於 2009-07-06 04:58 PM 發表:
cm=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIuYInGyUkI 於 2009-07-02 01:03 PM 發表:
你地都好負責賣埋d旗^V^;
好好牙-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Crazyshing67 於 2009-06-28 01:13 PM 發表:
原來尋日個xx機構賣旗你地有幫手 -_-"

極有興趣想知發女寒個條係邊水 -_-" 係咪姓江既個條豬腸粉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 對
你唔識的
Posted at 2009-06-28 01:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YC_L 於 2009-06-28 11:27 AM 發表:
愿 來 膠 0n 個 日 發 燒 阿 =3=
早 知 尒 甘 得 閒; 叫 尒 陪 我 去 拉 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 番到屋企都超攰la~
係都第日先出~
 
Posted at 2009-06-28 01:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]