|
|
2009 年 6 月 27 日 星期六  |
| 2009-06-27 |
分類: 未分類 |
H1N1殺到德愛la!
pooi tuN快d放假la
!!!!
今日出左去賣旗
攰死我la
朝早6點9就要起身
7點30到mtr站等ar sze and ysy
打電話比佛祖問佢知唔知起邊度拎旗袋
點知佢話佢唔黎wo!
and ar叔都唔黎
話他們倆的媽媽擔心有h1n1波及他們
搞到2個都放fly機
去到wts,膠on又唔黎
淨番mark tam一個無人陪
班友真係真係真係...頂!
賣旗有ysy,sze,amie,puilam,shanshan,范x雯,李x儀and他既朋友,洪+欣
仲有吳x敬and佢個發女寒既fd!-v-
眾人既放fly機行為令到我們一班女生都想走人
當然我都地咁衰
最後都留番起度
起wts拎左旗袋
去左沙田賣,,,,令人oooo左嘴
and更加後悔無走佬=.=
賣旗既過程實在太無聊la!
so唔多講
賣完之後
去左吉野家傾計and食野
食完又霸住張台係咁講是非@@
............................
講完是非去九龍灣搞回鄉証
點知白行
都唔係起果度搞既
then又去左觀塘
搵度果間野
but又唔漏帶左d証件-33-"
食白白白白果!
番到屋企即訓
zzzzzzzzzz
個頭超痛
去你媽的
認識了你的我會好好的
^^
|
| 發表時間:2009-06-27 05:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Crazyshing67 於 2009-06-28 01:13 PM 發表:
原來尋日個xx機構賣旗你地有幫手 -_-"
極有興趣想知發女寒個條係邊水 -_-" 係咪姓江既個條豬腸粉~
|
網主回覆
對
你唔識的 Posted at 2009-06-28 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YC_L 於 2009-06-28 11:27 AM 發表:
愿 來 膠 0n 個 日 發 燒 阿 =3= 早 知 尒 甘 得 閒; 叫 尒 陪 我 去 拉 !
|
網主回覆
番到屋企都超攰la~
係都第日先出~
Posted at 2009-06-28 01:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|