|
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
2009-07-06  |
分類: 未分類 |
今日番學番到1點多
就放學了
一眾姐妹幫我準備生日^^
之後去左九龍城唱k
有ysy ,sze,amie,pui lam,alain
and me
唱唱唱
生日歌
許願
希望實現到la
食左個超細個既草莓cake
and飲一杯水果酒
本黎我地5點就要cut機
唱到7黠都味cut
呵呵
肯定係我既魅力發揮效用~~~嘻
d相全部都起amie度
so無相睇
識到你地
真係三生有幸XD
多謝你地副con ar~~~^^
|
| 發表時間:2009-07-07 02:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
YC_L 於 2009-07-11 09:17 PM 發表:
邊 止 3 生 有 幸 阿 ! 簡 直 10 分 幸 福 拉; 哈 ! 最 多 下 年 買 個 大 過 尒 個 頭 既 蛋 糕 囉 .
|
網主回覆
我本黎都忍住唔講嫁la
你e+逼我講嫁咋,ysy我愛你呀~~~ Posted at 2009-07-23 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-07-23 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2009-07-23 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|