ωΟ. Nc. cHi'
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
     
cHixx
暱稱: .chI ε. nC
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
好友名單
||x[ sHinG ×╳ (Crazyshing67)
°|*GrAcE°{♥} (GRACE1994415)
S!U YInG" (SIuYInGyUkI)
`★ 盈 ;] (YING_615)
過渡祺╭∩╮__( /... (makaki818)
MisS MIk0 (LiNG910)
[×小Sze` (Miki615)
yipmingB-) (monmonpig)
❤❤Ice Cream 恩 (YAN5201314C)
珠珠** (iris323)
靈魂乂神曲 (samhung20)
CONNIE*小牛 (ConNiE12)
mIKo[x (miko_xp)
一個不可能的結局~~~ (alex87)
M.E (Knief)
♥ Suiyn< (YC_L)
CASHKISH (cashkish)
×*p!nky (cdsong)
呀魚™ (nikifans12)
p.lam (chanpuilam)
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 愉快 分類: 未分類

做了一隻沒sense的蒼蠅

不等我沒意思的會心微笑

 

再困我

逼我!!

我還是愛我的生活=)

 

周周是甜靈或許沒吸到我

所以別送我上那下那的

我還要混下去!!

 

你這白目十六碎星星男

就這麼完了!!

你傻妖妖得愛地噢!mobin

 

 

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

 

 

做左啦啦隊既leader

唔知今年似唔似我地f1果陣鬥得咁激呢??

big chan搵我做輔導學長

等我培育幾個ncc出黎^v^

 

之後仲參加埋學生會

and做社職

(((((好post我張相出黎啦啦'^')))))

仲有集誦

今年參加多d 活動

忙到只懂專注在[重要事]上

 

 

stay away gay!

 

發表時間:2009-09-10 05:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 cHixx 的日誌)


douglaswoo 於 2009-10-01 04:09 PM 發表:
集誦果日病左啊!! 差d冇左件事!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

2次都唔見你黎@@
Posted at 2009-10-01 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miko_xp 於 2009-09-26 04:05 PM 發表:
幾時俾果本野我ah`----maths
monday;;ok
lunch完之前一個字上4e搵你^^
或者你拎落黎俾我-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆


Posted at 2009-10-01 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ImFish_Yu 於 2009-09-26 01:33 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2009-10-01 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YC_L 於 2009-09-23 04:22 PM 發表:
好 衰 阿;
同 de 細 路 洗 腦 ;哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻XD
Posted at 2009-09-24 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YAN5201314C 於 2009-09-15 07:36 PM 發表:
哈哈
+油呀*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯=)
Posted at 2009-09-19 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miko_xp 於 2009-09-11 04:21 PM 發表:
輔 導 學 長???
你係呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

應該做到掛~
Posted at 2009-09-11 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CK061003 於 2009-09-10 08:38 PM 發表:
大陳搵你做輔導學長 T_T 好羨慕你呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你可以同佢講話你想做既,,=)
Posted at 2009-09-11 05:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YC_L 於 2009-09-10 07:57 PM 發表:
如 果 我 系 紅 社, 我 1 定 投 尒 做 社 長 /\/\
1 定 冇 F.1 甘 激, 今 年 de leader 個 個 都 甘 fd; 如 果 有 5 個 冠 軍 就 好 拉 =)
不 過 1 定 冇 可 能 拉, 哈
輔 導 學 長; 輔 導 學 長; 輔 導 學 長; 輔 導 學 長;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我先唔想做社長
咁多野煩
又要上台講野
 ----------------------------
maybe
----------------------------
好想快d幫d細路洗腦,哈XD
Posted at 2009-09-11 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]