|
|
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
2009-09-10  |
分類: 未分類 |
做了一隻沒sense的蒼蠅
不等我沒意思的會心微笑
再困我
再逼我!!
我還是愛我的生活=)
周周是甜靈或許沒吸到我
所以別送我上那下那的
我還要混下去!!
你這白目十六碎星星男
就這麼完了!!
你傻妖妖得愛地噢!mobin
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
做左啦啦隊既leader
唔知今年似唔似我地f1果陣鬥得咁激呢??
big chan搵我做輔導學長
哈
等我培育幾個ncc出黎先^v^
之後仲參加埋學生會
and做社職
(((((唔好post我張相出黎啦啦'^')))))
仲有集誦
今年參加多d 活動
忙到只懂專注在[重要事]上
stay away gay!
|
| 發表時間:2009-09-10 05:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
2次都唔見你黎@@
Posted at 2009-10-01 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
幾時俾果本野我ah`----maths monday;;ok lunch完之前一個字上4e搵你^^ 或者你拎落黎俾我-v-
|
網主回覆
嗯
Posted at 2009-10-01 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ
Posted at 2009-10-01 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YC_L 於 2009-09-23 04:22 PM 發表:
好 衰 阿; 同 de 細 路 洗 腦 ;哈哈
|
網主回覆
嘻XD
Posted at 2009-09-24 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯=)
Posted at 2009-09-19 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
應該做到掛~
Posted at 2009-09-11 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你可以同佢講話你想做既,,=)
Posted at 2009-09-11 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YC_L 於 2009-09-10 07:57 PM 發表:
如 果 我 系 紅 社, 我 1 定 投 尒 做 社 長 /\/\ 1 定 冇 F.1 甘 激, 今 年 de leader 個 個 都 甘 fd; 如 果 有 5 個 冠 軍 就 好 拉 =) 不 過 1 定 冇 可 能 拉, 哈 輔 導 學 長; 輔 導 學 長; 輔 導 學 長; 輔 導 學 長;
|
網主回覆
我先唔想做社長
咁多野煩
又要上台講野
----------------------------
maybe
----------------------------
好想快d幫d細路洗腦,哈XD Posted at 2009-09-11 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|