今日考中作同西史...
我作左第2個題目...快樂的聖誕假.....哈
小息....去搵MiSS曾.......拎番啲野
西史......都ok既....但後面果part有啲唔適咁
去拎番啲簿....them補中文....
放人..去左大家樂食野
番home......