9點幾就俾人吵醒......人地見緊周公咖嫲..=.=''11點幾搬琴過新屋...個叔叔好鬼死大力..嗯*THem1起過去新homE.....之後調音...12點幾搞掂....去左虹僑食野....之後同媽咪去新墟買野....買左好多野...重...拎番新home....番屋企拎野......之後醒起..幾時買衫...咁我就打俾芙芙.....我地下個禮拜出MK買.......卡卡B*...Them番home......玩電腦...睇勁歌......