cInDy429
暱稱: `",雞BABY*`
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-22
開會*
學日文*
just at home
賣書``
文章分類
全部 (254)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 254
留言總數: 57
今日人氣: 30
累積人氣: 6336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


打波`` 愉快 分類: 未分類

今朝要番學``冇著p.E衫``番度去``集隊``之後F.1&F2要上hall聽咩健康講座``唉``真係無聊``又講咩厭食症``仲要座1粒鐘``又肚痛``痴線的``之後小息``好長呢``之後我地班要上咩護苗教育``當初唔知咩黎``之後人地話係講[性]D野``=[]=``上去5樓``痴線``D男仔死曬``得5個男仔``有D去左手球比賽``上度去``哇``間room整度好靚``真有心思``之後睇D帶啦``有D唔算係遊戲既遊戲``之後就睇相...唔知點講

同amy番home``食飯``換3``姑姐黎左=[]=``打左陣牌``them同amy去湖山打波``大興見度mark and michael``係鳴琴見度芷恩 and kelly``去左百佳買碟``之後``去度得rainbow&柑``兩個唔識``之後``打啦``好曬呀``認識了兩位朋友仔``[番][簡]and呀c``哈哈D fd``打左場``之後食蛋糕``幫rainbow補祝生日``好飽``剩左幾舊``之後猜``猜輸拎俾對面場D人食``好彩``係rainbow``哈哈``佢拎俾敏仔``=n =``之後``打波啦``真係好熱``之後``佢地同敏仔打``我冇打``真係超熱``舊[番][簡]真係搞笑``之後佢地同對對面場打``有個人好熟``好似係先鋒``第2隊隊長``睇左陣``過番去打波``有個哥哥走埋黎問``你地邊間中學``我話陳黃``之後佢話``咁勁既``我=[]=``打度6點幾``走人``去了7仔買野飲``去再M當座``ThEM``番home``條頸好痛``

呢球係王子整既``amy都整度兩球``






訪客留言 (返回 cInDy429 的日誌)


winky28 於 2006-07-01 03:25 PM 發表:
琴日護苗D相你刀影到牙'
好勁牙`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀``仲有``係我相簿度
Posted at 2006-07-01 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]