今日返學校結業禮...勁無聊= =" 之後上課室攞成績同補課時間表... 本來只係返5個半日...but.. 會計"幾乎"攞有晒其他所有時間... 結果...6/7-16/7..(除8/7)外...日日都返9am-4:30pm... 勁慘= ="
過完兩個星期地獄式補習後... 之後就要睇吓嫲嫲爺爺ge放假時間... 就可以睇吓幾時同裕佢地返大陸玩&探佢年老ge嫲嫲 之後返黎就係補習...我地暑假好忙呀... 諗起都覺得恐怖..><
好痛苦ge補課...好痛苦ge AL...><