今日都冇乜點做過野... 同爺爺嫲嫲飲茶... 飲完茶去行吉吉島... 行吓行吓咁就行左幾個鐘啦~ 行完吉吉島超市出黎...見到yo姐... 望住佢...一個突如其來ge反應嚇親自己...好痛... 之後返太和...同嫲嫲去百佳買菜... 買完返屋企... 好悶好無聊ge一日...