今朝屋企搭棚... 整完就出mk... 小欣欣同佢表妹出mk唱k... 我就同埋mingming..老公...同媽子一齊去唱... 補返同mingming慶生~18嘛~ 見到女女一面...攬攬先~ ^3^ 唱k笑死了... 唱到聲都沙埋... 之後就返大埔... 食完野...就去買餸... 明明好似冇咩做...但懶左ge我就覺得好攰啦~ 夜晚去左嫲嫲到食飯... 返到黎又見到四腳趴趴... >^< 之後又搵歌...搵返d舊歌比兩老聽...^^