好耐冇打過blog~ 好感恩... 尋日好忙...但都趕到返黎睇佈道會~ 多謝囡囡幫我留位~
感恩~ 因為老公終於重新決志~ 感恩~ 感覺超正~ 可惜好多朋友仔冇黎睇~
但我相信...今次老公決志... 總有一天我可以帶到更多ge人返黎... 有更多ge人能夠進入天國... 同神結婚~!!