應承過媽子...玩埋今日就會乖乖溫書架啦~ ^^
尋晚唔知做乜一早就眼瞓...
今朝一早唔知做乜咁早起身...
8點半就醒左啦.../ ^ \
之後過左一陣..又瞓返...瞓左半個鐘
miss就sd sms過黎問我地返唔返去;.
掙扎左好耐~都係返啦.../ ^ \
一對就對到12:20
之後搞掂晒d野就去唱k..
一點攞房...7:20就要交房...><
今日唔知點解...個個都high左...
可能係最後一次咁玩法卦~
唱左好耐...
亦頭痛左好耐...人地都冇乜點瞓覺...><
衰marco係咁影人相...
搞到我冇得瞓...\ ^ /
但都多謝你ge木糠蛋糕~好味~^3^~
你把口話唔比我食...但我知你個心好鍚我ge~
如果唔係都唔會帶埋我嗰份啦~ kaka
今日真係好好好開心...好耐冇咁盡興...
但之後就會好好好辛苦 / ^ \
但點都要捱埋佢~!!!
|