尋晚骨痛...痛痛痛...>< 今日又一早起身... 真係唔想起.../ ^ \
之後去左食早餐... 再去天平溫書... 做左兩條ACC... OSCAR老師黎左啦~ 講左NPV... 希望仲記得~ 之後就去補習... OVERRUN左好耐... 個人好攰... 成日瞓唔到...又要食藥... 搞到個人鬼咁散~ 所以決定...唔食藥LU ^^
明天再繼續溫書~ 8點起身~(講黎咁講...) 肥仔記得帶甜品~ ^V^