今日真係對唔住... 要你地擔心了... 尋晚發燒... 一路都瞓得唔好... 係咁撞親個頭..><
今朝做完入中化READING... 死左... 頂唔順頭暈了... 原來又起燒了... 我真係唔識分幾時燒幾時係唔燒... 但有你地陪住我... 我就唔駛驚啦...
同貓貓食完LUNCH... 之後就去左天平繼續溫... 多謝詹詹今日「捨己救人」 可以比隻衰野陪住我...
咁又完左一日... 只係做左一份READING,一題文化題... 完全冇精神冇心機溫書...><
期待明天的早餐 ^^