今天番學練波...
可能無食早餐既關係 跑跑下想嘔..
之後就鬥波..
然做體能..一百下坐低起身+掌上壓..攰
跟住射三分..由於吾達標--要跑兩個山景
之後同牙銀坐系個無咩人見到既地方到....等
等到差吾多時間返去..扮跑完xd..
今日系甘多..
yoyo 7月30睇沖天救兵..
7月25上欣哥家''做''功課xdd yoyoyo