| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 好凍牙....!!!!凍死朕la~~~~~ | 分類: 未分類 | 凍死我la.....再一次凍死左......
今日兩堂math......凍到隻手彊左,,因為我坐窗口位...
跟住MISS張話要開窗...凍Q死左...隻手就系今彊左XD
跟住IS派FT...系我心目中算系好家LA....
CHIS問書...抄筆記...
HAHA...GEOG堂最好;D
因為可以系老師面前食金莎HEHE
最後入禮堂...跟住放學
THE END....
| |
網主回覆
THX.... Posted at 2009-11-22 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
花心鬼..!!thx....... Posted at 2009-11-21 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地派左IS喇!!? 哇!!好驚牙>3COMMENT
TING`
|
網主回覆
系牙...
吾洗驚wo.... Posted at 2009-11-18 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment:D 著多件3啊sinman^^
wingka
|
網主回覆
呵呵我會家la,,,,,, Posted at 2009-11-18 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|