SINMAN'S Blog
SINMAN
暱稱: sinman
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
5-3-2011 STAR WARSX ...
2011-03-01
remember
2010-11-05
drama
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 305
今日人氣: 1
累積人氣: 3690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 17 日  星期二   寒冷


好凍牙....!!!!凍死朕la~~~~~ 分類: 未分類

凍死我la.....再一次凍死左......
今日兩堂math......凍到隻手彊左,,因為我坐窗口位...
跟住MISS張話要開窗...凍Q死左...隻手就系今彊左XD
跟住IS派FT...系我心目中算系好家LA....
CHIS問書...抄筆記...
HAHA...GEOG堂最好;D
因為可以系老師面前食金莎HEHE
最後入禮堂...跟住放學
THE END....






訪客留言 (返回 cOldmam 的日誌)


howardyipyip 於 2009-11-22 09:18 PM 發表:
comment:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX....
Posted at 2009-11-22 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoVeU1209 於 2009-11-21 11:14 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

花心鬼..!!thx.......
Posted at 2009-11-21 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yaya5667 於 2009-11-18 12:29 AM 發表:
你地派左IS喇!!?
哇!!好驚牙>3COMMENT

TING`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系牙...
吾洗驚wo....
Posted at 2009-11-18 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



farewell_520 於 2009-11-17 10:32 PM 發表:
comment:D
著多件3啊sinman^^

wingka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵我會家la,,,,,,
Posted at 2009-11-18 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]