| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-11-26 | 分類: 未分類 | 今日終於著左校服裙la
因為成日都著pe衫xd
如常今番學放學無咩特別....
唉......派左中史ft....
無奈地又吾合格.....
就系個個0.5分就令我吾合格...
莫非個天都吾想我合格...!!!
死la.....我真系賴左做咩都吾想郁...!![要改下la....]
the end........
| |
網主回覆
thx..!!! Posted at 2009-11-28 08:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵....我改緊家la... Posted at 2009-11-28 08:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm for sinman老公仔:]. 比人搶咗1tim/3\.
|
網主回覆
HAHA........你慢lor
家希老婆仔;p Posted at 2009-11-26 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX... Posted at 2009-11-26 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|