| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-12-22 | 分類: 未分類 | 哈哈...eb吾洗再留堂la!!!!!
太開心la....吾洗再見到mstam[除左eb堂]
play day好悶牙....
singcon既賽果好............................出人意表@@
跟住同細ling行左陣就走lu
| |
網主回覆
THX Posted at 2009-12-23 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lovebabe_m4n 於 2009-12-23 11:17 AM 發表:
comment:):)
|
網主回覆
THX=] Posted at 2009-12-23 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SiNkAi 於 2009-12-22 07:54 PM 發表:
comment`
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-12-22 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-12-22 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
恭喜晒~~~~~~~~ 我地一齊唔洗再留la~~~ 唔好再俾機會Miss Tam留我地呀!! 一定唔要呀! +油+油~ (完..)
|
網主回覆
嗯嗯....
好一齊努力.!!! Posted at 2009-12-22 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx... Posted at 2009-12-22 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|