最近見到我樓下有個人
叫哂一家大細去惠康掃貨!
推住3格車出黎番屋企 - - 全部滿哂野飲野食
唔通呢d就叫做入貨!!!
我一定要咁做一次 買哂杯面野飲薯片
我一定要咁做一次 go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!