| c_hon : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
| 打邊爐 |
分類: 未分類 |
涷天既某星期五 上薛sir 屋企打邊爐
想去既留低左名先
唔知去唔去都留低2=
|
|
|
死人頭,去我qooza都唔留cm,仲要話去我屋企打邊爐= ="
|
|
|
re:死基佬v3v!!!!; 我..我...我話你知丫下!; 你鐘意男仔還鐘意男仔; 唔好搞埋隻♥屎忽鬼就得啦xd`
|
|
|
re:我都想..;但係好貴-0-; 你係咪幫我比錢先xd?'
|
|
|
re:係咪真嫁a0a?; 我講啦b0._.v 就係................; 咁啦^^; 做唔做到先.3.?'
|
|
|
|