| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三

|
五個餓民
今日遲左起身,成8點3先起身,唯有打的返學校。返到去,已經開始左,好在今日考e lang comp.姐,如果唔係,死左去算~好快就作完~
之後行路去自修室,我、shirley、crystal、mwu一齊溫書,差唔多12點9,我地去食lunch。mwu話去柏園~去到貴到無野好講,本來想叫3個餐5個食,點知我地叫左一個餐各一個薯條,5個人分~一碗湯每人2匙;一個飯,每人三、四匙:d牛肉係搶的,搶到幾多食幾多∼個薯條仲好笑,又係搶,不過最後係分返平均的∼但係shirley頂唔順,自己叫左個餐,個湯俾我地搶晒;雞扖分左一半俾我地,但係始終都係俾我地食晒。好笑的係:因為mwu的關係,將糖、鹽放落去辣椒油度,仲要將d雞扖落去,笑死我地,玩完即走~
之後5點幾上左去西九打機,打到點,返屋企~
|
|
|
| 我寫的時間︰2006-06-14 08:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|