-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       見到你*當場嚇死*
 

今日都係咁過-.-囉左姐先黎唔落雨.想點先?

番到學悶撚到唔知講咩野好.第一堂文法.真係好累

所以訓著左.第二堂歷史.去左同牙恩借書.某人你都幾大牌下!

第三堂物理.本身中文架.不過調左-0-'第四堂英文.冇咩野好講.溫習

第五堂生物測驗.估計maybe會合格既''

放學同jessica買野番黎食拉.食完係度傾計.係度玩!

之後去左藍球場到坐左一陣.見唔到你牙點算好?之後番入去坐

佢地番曬黎拉.食完icecream上番去喪玩-.-爆牙俊好撚頂引!hahahahaha

第一堂睇碟.悶柒柒咁.第二堂正番四個字先黎落去.落去係度坐

放學去唱歌.係咁走出走入就係想見到你

見唔到你我覺得好辛苦.好庝苦.唔知你依家有冇鍾意人拉.

唉~有口說不得.唔想d人知道我諗既野.

算拉.唱完歌老豆車我番屋企.Thanks你地培我等老豆黎拉-v-'

唉''日日見到你個樣都搞到我想死咁.

番到屋企同神手榮玩左鋪cs.你win曬佢拉.都係唔夠你勁秋.遇左架拉.ha

係msn同牙哥傾計.知道左樣野.哥牙哥

佢唔要你你都唔好咁對自己拉><咁你都食得落既?我唔想你咁牙?

估唔到你會同佢一齊左

`   離我 遠一點 ;我便會 好過 '`

發表時間:2009-05-26 08:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]