-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       {★} `爰太狠猶如紋身ava無痕就等於不夠吸引!
 

今日牙恩叫我起身拉.不過我沖緊涼-v-''

沖涼換3洗頭戈d野拉.上到車聽歌仔拉.正正正

番到學校睇牙恩教幾何.我唔識牙牙牙

第一堂英文.派番張翻譯戈陣佢叫我做倩藍囉-.-噁

翻譯翻到我就黎死咁.想點呢?

第二堂化學.做piza戈d番曬黎拉.成堂都好悶牙.訓唔到

因為呼吸唔到-.-唔知點解.搞到成堂超辛苦!

第三堂中文.讀書背書悶悶悶...

第四堂music.戈個仆街游嘉俊係咁串後面d人''笑到我仆街

之後又同佢係咁講笑話.今日miss比左兩首歌我地聽

好好聽牙.第五堂測幾何.唔洗講

兩個字:抄硬-.-

放學牙媽車.諗住1點半去交兩對鞋既訂架.點知掛住行街

搵位戈陣搵左超耐囉.係架車到熱到上跳車-.-

終於比我地搵到拉-v-hahahahahahahahahahahahahaha!

幫老豆買左三件3.我自己買左一件派大星-v-haha!

之後買野食拉,牙媽話坐係盧9到食..

食完坐左一陣就走左拉.聽日就係母親節拉.野都未買-.-點算?

聽日希望買到拉.又唔知送咩野比佢-3-'出去食野佢一定唔肯

仲之講一句:母親節快樂牙^^

希望我升到班.咁呢個就成為我比佢最大既一份母親節禮物拉-v-''

錢吾係問題.. .問題係冇錢x)``

發表時間:2009-05-09 10:11 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]