-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       ,,]]*心愛的 為何又要變做懷念_▂﹍._ ..﹒
 

又係咁7點就起左身-口-'

我都唔知自己發咩神經.咁差早起身做乜?

and then沖涼換3洗頭洗面戈d拉!

搞好曬d野出門口.行到一半樓梯先知唔記得左囉電話

之後即刻彈番上去囉.再塔電梯落二樓!

開門山門開車.係車上面聽歌..'

真係好舒服牙^^番到學悶到我就死咁拉-.-

第一堂代数堂.又要交英文功課-.-真係煩-.-hahaha

第二堂幾何.又係数科-.-連續咁.想悶死人咩?

第三堂地理堂.話要做報告.wa靠!

第四堂化學堂.過左一陣已經訓左拉-.-起身去W.C

第五堂中文堂.又係聽書抄筆記.wa''不過識左好多野呢-v-''

放學同jessica..史迪仔去食潮館.真係好好食A___A"

食完野又去買野食-.-.又去ok買野食!

wa靠.肥死人拉><''番到上去係三樓到坐拉.坐到2點20上去!

番到上去冇野做.係度傾cs好似咋.唔知點解

今日做過d咩乜都唔記得曬v______v"

我做咩牙.仲有今日非常眼訓牙..都唔知做咩事@_@"

下午第一堂會話堂.講戈d唔知咩野Piza.唔關我事!

第二堂英文堂.做重組句子.無聊到死-.-

死姣西A_________________________________A"

放學同baby番屋企.

番到上去即刻上cs.今日都算好玩-v-''


我討厭不快樂的感覺 v_____v''

發表時間:2009-04-22 08:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]