-





♥盛放中的煙火如此瑰麗`無奈下一秒便失去默契.

我可以忍受你不夠愛我.

我可以忍受你有別的夢.

就算是編謊話哄我 至少你還在乎我的感受.

我可以忍受眼神的空洞.

我可以忍受你時間不夠用.

卻不能忍受 做了那麼多 是她擁有我該得到的溫柔!

是她擁有我沒看過的笑容!
♥永遠最誠實的說話;就是最虛偽的大話`

       2010-05-22
 

今日如常番學拉.番到去過左一陣又悶!

我覺得好似變左咁.  係我問題?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

放左學第一時間食完野 玩左一陣電腦 2點開始正野拉

真係公喜曬你地-v-' 正完打比婷婷!

之後塔taxi去neway 唱得好爽.  haha.!6點幾走!塔bus番筷子基..'

去食韓國野^___^'' 叫得多得濟食唔曬-.- 超好笑

係咁講我們結婚了-3-

之後買酒上婷屋企. 等佢牙媽走左先飲得-.-好耐冇試過咁開心拉!

冇架拉.唉  算到班先算! 12點8就走左拉 番到屋企玩左陣

訓死左-口-'

我沒有辦法深入你的心! 教我如何是好?

發表時間:2010-05-23 01:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]