| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| 幾幸運,, | 今日幾幸運呀
我岩岩出去買支可樂啦...
之後
返到宿舍出邊就落雨lu
返尼遲dd
都變落湯雞呀=u=""
| | 刊登時間︰2008-09-29 04:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
miss you.. do you remember me?
|
網主回覆
當然記得我細佬^^~ Posted at 2010-12-10 12:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
li1112 於 2008-11-27 07:49 PM 發表:
最估唔到係你會出去買枝可樂= =" 我是路過的cm=3=
|
|
|
Bunny 於 2008-11-09 12:59 PM 發表:
我來自台灣,http://blog.sina.com.tw/bunny1/
|
|
|
皮 * 於 2008-11-01 11:05 PM 發表:
你是香港人 ??
所以你住在香港囉!
我很想去香港玩耶~~
可以跟我說好玩的地方嗎??
謝謝你 !! ^ ^
|
|
|
myRita 於 2008-09-29 04:33 PM 發表:
CM FOR U**
|
|
|