|
|
| 見多日 |
大家真係夠朋友啦!!!
星期 3又要番學啦。。不過係要補考!
救命丫各位,我知好多人都要補考,
應該係我地成個學期同無乜聽過書,
下年大家一定要努力讀書,唔好令人失望丫
。_。'' 好驚升唔到班丫 xxxxxxxx !~!~!~
我一定要比心機,E幾日我都會去jason到溫書,
要找我既,就要打手機啦 ^_^
補考合格既就可以同佢地去台灣啦,去游水丫 *__*
唉,今日圖書館一定要我買過本新書,頂!!!
同健 鬼咁早去左新城市。。突破味開——吹到佢丫
之後問人借錢買書 >.< $58蚊! 好心痛
星期 3 仲要番去比埋 $ 59蚊 罰款 s h x t ~~~!
算啦,我走啦,出街街!去jason到啦
仲有仲有。。。
今日係我兩個好好好朋友生日:琪琪 alan
哈哈,生日快樂丫兩位,
男既靚仔D,女既靚女D
有咩願望丫,同我講丫(只係8下,達成唔到既)
|
| 發表時間:2009-07-06 04:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊ing |
有無人可以約我出去丫,
電話又無個,好傷心丫 >.<
最近好少人入我blog *_*
入左又唔留c.m -_-""""
等左好耐終於2000人流 ^ _ ^
炒左好多課,救命 =_=
好怕升唔到班丫,你地呢?
人地尋周公,我就尋好友……
我好似做錯左好多事咁,希望有人會原諒……
|
| 發表時間:2009-06-30 07:46 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 86 | »
|
|