|
|
| 最快樂的過去,最傷心的明天 |
今日,我終於明白了,其實……什麼都是一場夢,一個很好的夢
和你在一起的時間,係我一世人最開心既時間,每天都想著你,
好開心,真係好開心,我好想將最好既野比你,今次我好用心對
待這般愛情,我想無人會懷疑,但是我得到的…我真係唔敢想,
只係想你唔好離開我,我已安心了,
有好多人勸我不要投入太多落E個愛情到,我最後點?>.<
愛人,要先懂愛自己,shit,無言,愛你//\\會變憎你嗎?joyce??
|
| 發表時間:2009-05-25 07:46 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 你們(2B)…努力吧 |
2B未必會贏,但唔團結一定會輸,最近大家都為左詩歌比賽盡心盡力
有的喊了,有的在黑板上寫了動人的字眼,若你們不想我們這樣白白浪費的
話,不要再任性了,一齊努,輸都要輸得光彩,2B BEST~
你地兩個,要做番好朋友丫
i will be loving you |
| 發表時間:2009-05-02 08:47 AM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 86 | »
|
|