| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
| |
唉~~得番最後一個月
睇黎時間真係過得好快
一轉眼就3年
3年對我黎講唔算好長
但係就有好多回憶
例如...
一時之前用唔到言語黎講
或者回憶真係只可以留響心中
到呢一刻我都唔知讀咩班好
入C班就有一大班好朋友...
我當係好朋友嫁~~
入D班都有朋友
至少我嘅理想夢想響入面
不過無咩好朋友
睇黎真係死左佢會好D= =
至少唔洗煩
最多就係要林至天堂定地獄姐~~
唉~~果日響你屋企佢話全部都入C班
今日你話我地之後可以響果到食...
果日Barney叫我講
又話入D班有一線生機
不過得一億份之一
唉~~當係我錯啦
當係我出現響一個我唔應該出現嘅時空啦
唉~~
如果個天可以比我睇到我入唔到班嘅結果
噤我就唔洗噤頭痕LA= =
唉~~
| | 刊登時間︰2009-06-21 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| |
聽日就考中文la~~
就快放3日假la xd
果種感覺返黎la xd
頭先作左段野出黎= =
E加連我自己都討厭自己la
Yes, I did it
其實如果佢噤問你
姐係你響佢心目中都算有d地位
我就唔信佢有噤多個人唔問只係問你一個
努力呀!!!你得嫁XD
| | 刊登時間︰2009-06-09 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|