| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 17 日 星期五 |
 | |
| 出奇!!星期五打日記!! |
為了補償成個星期無打日記
所以今日就打打啦
尋日肥波再次離家出走
佢阿爸阿媽周圍打電話問人自己個仔去左邊
心諗答左之後就俾人轟炸
所以唔知就話唔知就算知都話唔知-w-∼
-------------------------------------------------------------------
日日返到學校都係鋤大d日日都鋤
好彩就win3、4鋪
唔好就1、2鋪啦
每日上堂都俾日踢左去外太空
所以做左浮游生物無特定位置...
--------------
今日放學奶褀要留堂
佢兩個成日留堂∼低死XD
之後返到打機∼
啱啱肥波阿爸阿媽打電話黎
問長問短...
當然我知都話唔知啦∼
我真係好想試下CUT佢線XD
一定好爽
今日打到而到
不過我唔擔保我聽日會唔會打XD |
| 刊登時間︰2006-03-17 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 | |
| 對唔住啊~ |
對唔住...
上個星期唔得閒打日記
星期六掛住打機...
星期日去左補習...
我都唔想去的但係阿媽強迫我去...
單對單-口-””
果然朝早冇咩人
下午去左天水圍同表姐一整咖啡海棉蛋糕xd∼
正∼大成功啊
之後食完晚飯就走
而蛋糕就變左我第二日的早餐
另外小說準備大至上完成
現在設計緊故事大岡同諗緊角色名字仲有特徵...
唔...睇黎要遲些才可以寫
不過第一章的內容己經搞掂XD
突然好想買本日記返黎寫
諗住寫完星期六日打返上黎...
但都係諗緊咋XD
好啦打住咁多先
星期六日再打過 |
| 刊登時間︰2006-03-16 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |
 | |
| 一年了 |
今個星期沒什麼事啦∼
所停載...
而e篇會變成抒情文...(炸
-----------------------
不經不覺我都看了動一年了...
一年來來我坐在電腦看動畫的時間比對住阿爸阿媽都還要久
雖然佢地成日話我睇垃圾浪費時間
但我從來都冇唔認為係咁
睇動畫可能會佔左好多時間
不過我認為係值得的
如果你話浪費時間
咁你日日睇無記d劇集咪仲浪費時間
我一星期先睇幾個鐘
你就日日睇成3,4個鐘
隻比之下真係差好遠
如果你話動畫係垃圾咁劇集都係垃圾
如果你要我唔睇咁你都應該唔睇
得又拎我本ani-wave問我睇完之後學到咩
咁你睇完本八卦雜誌又學到咩啊
之後又話我浪費金錢
我一星期一本都係10蚊
你一星期幾本難道你會便過我??
我打死都唔信啊
動畫劇情一定好過無記d劇集
你試過睇完一部劇集產生共鳴未啊
你最多咪睇完就算
我最記得我睇完air我哭左
咁你又試過未啊
你都未睇過動畫就係到講東講西
如果你講過唔鍾意就算
但你連試都未試過就係到嘈
真係x@#!$#%xz^%@$
(以上只是小弟的感受,如有得罪或錯處請多多原諒)
--------待續?? or 完??------------ |
| 刊登時間︰2006-03-04 02:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |
 | |
| 平平無奇 |
沒什麼大事啦
班籃輸了∼
但沒關係啦
正又不是我打XD
今日去左天水圍做阿四...
拎左好多野
一個字累
之後就打機打機打機
明天家長日
點算
今次學生必須出席而家長務必出席-口-”
因為今年中三要聽選科講坐
OH!SHIT!
同阿媽返去仲要見到同學...好似唔知點好...
網聚都冇咩希望啦
唉∼
天啊點解你要咁對我
各位明天為我默哀啦... |
| 刊登時間︰2006-02-25 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|