calvin3214
暱稱: 風之隨從
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-11-15
2006-07-08
2006-06-27
2006-06-22
2006-06-21
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 4130
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 23 日  星期四 晴天
xd

唔得閒打

聽日或後日先啦xd

刊登時間︰2006-03-23 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 17 日  星期五 晴天
出奇!!星期五打日記!!

為了補償成個星期無打日記

所以今日就打打啦

尋日肥波再次離家出走

佢阿爸阿媽周圍打電話問人自己個仔去左邊

心諗答左之後就俾人轟炸

所以唔知就話唔知就算知都話唔知-w-∼

-------------------------------------------------------------------

日日返到學校都係鋤大d日日都鋤

好彩就win3、4鋪

唔好就1、2鋪啦

每日上堂都俾日踢左去外太空

所以做左浮游生物無特定位置...

--------------

今日放學奶褀要留堂

佢兩個成日留堂∼低死XD

之後返到打機∼

啱啱肥波阿爸阿媽打電話黎

問長問短...

當然我知都話唔知啦∼

我真係好想試下CUT佢線XD

一定好爽

今日打到而到

不過我唔擔保我聽日會唔會打XD

刊登時間︰2006-03-17 08:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 16 日  星期四 晴天
對唔住啊~

對唔住...

上個星期唔得閒打日記

星期六掛住打機...

星期日去左補習...

我都唔想去的但係阿媽強迫我去...

單對單-口-””

果然朝早冇咩人

下午去左天水圍同表姐一整咖啡海棉蛋糕xd∼

正∼大成功啊

之後食完晚飯就走

而蛋糕就變左我第二日的早餐

另外小說準備大至上完成

現在設計緊故事大岡同諗緊角色名字仲有特徵...

唔...睇黎要遲些才可以寫

不過第一章的內容己經搞掂XD

突然好想買本日記返黎寫

諗住寫完星期六日打返上黎...

但都係諗緊咋XD

好啦打住咁多先

星期六日再打過

刊登時間︰2006-03-16 05:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 4 日  星期六 晴天
一年了

今個星期沒什麼事啦∼

所停載...

而e篇會變成抒情文...(炸

-----------------------

不經不覺我都看了動一年了...

一年來來我坐在電腦看動畫的時間比對住阿爸阿媽都還要久

雖然佢地成日話我睇垃圾浪費時間

但我從來都冇唔認為係咁

睇動畫可能會佔左好多時間

不過我認為係值得的

如果你話浪費時間

咁你日日睇無記d劇集咪仲浪費時間

我一星期先睇幾個鐘

你就日日睇成3,4個鐘

隻比之下真係差好遠

如果你話動畫係垃圾咁劇集都係垃圾

如果你要我唔睇咁你都應該唔睇

得又拎我本ani-wave問我睇完之後學到咩

咁你睇完本八卦雜誌又學到咩啊

之後又話我浪費金錢

我一星期一本都係10蚊

你一星期幾本難道你會便過我??

我打死都唔信啊

動畫劇情一定好過無記d劇集

你試過睇完一部劇集產生共鳴未啊

你最多咪睇完就算

我最記得我睇完air我哭左

咁你又試過未啊

你都未睇過動畫就係到講東講西

如果你講過唔鍾意就算

但你連試都未試過就係到嘈

真係x@#!$#%xz^%@$

(以上只是小弟的感受,如有得罪或錯處請多多原諒)

--------待續?? or 完??------------

刊登時間︰2006-03-04 02:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 25 日  星期六 晴天
平平無奇

沒什麼大事啦

班籃輸了∼

但沒關係啦

正又不是我打XD

今日去左天水圍做阿四...

拎左好多野

一個字累

之後就打機打機打機

明天家長日

點算

今次學生必須出席而家長務必出席-口-”

因為今年中三要聽選科講坐

OH!SHIT!

同阿媽返去仲要見到同學...好似唔知點好...

網聚都冇咩希望啦

唉∼

天啊點解你要咁對我

各位明天為我默哀啦...

刊登時間︰2006-02-25 11:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]