2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


唉..我又激左佢.... 分類: 未分類

唉...今日我又唔小心激嬲老婆...本來今日好開心......

金日同佢係MK影貼紙相,行街,買左超大公仔比佢(半個人到).之後同左佢去睇戲.

睇完佢無啦啦係咁吹我快走,我唔知咩事,就話去食埋野先,佢話買外賣攞走,買完之後就搭271返大埔,

上到車累到訓左,琴晚好晚先訓,趕功課既問題.

落車佢叫醒我,佢又吹我行快d,我話我好累,佢話個fd想見下我,叫我行快d.佢吹到我有d炆,就有小小惡咁同佢講

[妖,想見下次見唔得既咩?]

之後佢就喊啦...唉.跟住牙龍打泥叫我去大元,我話好遠唔去.佢問我係邊,我話大埔虛.佢就叫我去wing等佢.

我話我同緊老婆一齊行唔開,牙龍就好大聲咁講[屌你老母,下次再陪啦,麻撚煩.]

之後老婆就好唔開心咁跑左上車,我想跟埋一齊...但牙龍個邊又唔可以唔去....我打比老婆佢又關左機...

唉...我完全覺得我入左組咁....吹親雞都關我事...

之後咪係on99咁打左陣就走..冇戴介指打人真係冇咁痛:o 之後就返屋企.

返到去,比牙媽罵左2,3句就返房,唉 老婆重係唔聽我電話,點算?

 

 

 



calvinbox
暱稱: __♣Mr銘
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-05-09
2009-05-06
痴線
唉..我又激左佢....
注意
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客